Tā kā tagad uzņēmums darbojas ar pilnu sparu, Mokgadi domas atgriezās pie citu līdzīgu atbalstīšanas. Kā viņa var izmantot savu pieredzi, lai atbalstītu citu sieviešu karjeras mērķus? Viņa jau sen bija domājusi par fizisku telpu – vietu, kur klienti varētu redzēt, nogaršot un pat sajust viņu tik rūpīgi veidoto produktu. Vietu, kur medus būtu lielākas kopienas centrs, un viņa reklamētu citu afrikāņu sieviešu uzņēmējdarbību.
2020. gada jūlijā globālās pandēmijas un nedrošas ekonomikas apstākļos Mokgadi Pretorijā atvēra mazumtirdzniecības centru Native Nosi. “Mana vīzija nav pārdot vairāk medus nekā jebkurš cits. Mana vīzija – lieta, ko, kā man šķiet, esmu parādā pasaulei, – ir nodrošināt citiem, manam uzņēmumam līdzīgiem, uzņēmumiem platformu klientu sasniegšanai. Lai novērstu dažus šķēršļus, ar kuriem es saskāros.”
Tātad plauktos blakus Native Nosi neapstrādātajam medum atradīsiet dabiskus ādas kopšanas līdzekļus, tīru, gardu, manrulas riekstu sviestu, tējas, pulverus un šokolādes – to visu ir radījušas tādas. Dienvidāfrikas uzņēmējas kā viņa pati, kas tikai sāk uzņēmējdarbību. “Es nevēlos, lai man būtu tikai darbs. Es vēlos radīt darba vietas. un veicināt jaunu melnādaino uzņēmēju izcilību Dienvidāfrikā. Mūsu pienākums ir sniegt jaunajiem dienvidāfrikāņiem iespēju sapņot,” viņa saka. “Jā, mans produkts ir medus, bet mans mērķis ir lielāks.”