Meklētājprogrammas optimizācija vai meklētājoptimizācija (SEO) pieskaņo mājaslapas darbību tā, lai klienti, kas meklē jums līdzīgus uzņēmumus, ātri atrastu jūs ar meklētājprogrammas palīdzību.
Meklētājprogrammas klasificē un ierindo mājaslapas pēc to satura un meklējuma trāpījumiem tās ir saņēmušas. Viena no tehnikām, kuru varat izmēģināt jūsu mājaslapā, ir satura un teksta struktūras maiņa, lai tie atbilstu attiecīgajiem un iespējamajiem atslēgvārdiem.
Tomēr ne tikai atslēgvārdi ir nozīmīgi. Arī saites ir svarīgas. Tā kā meklētājprogrammas meklē arī vārdus, kas atbilst jūsu lapas saturam, jūsu vietnes reitingu var negatīvi ietekmēt situācija, kad saturs un saites neatbilst viens otram. Uzskatāms piemērs ir: ja jūs pārdodat kurpes, jūsu SEO paaugstināsies, ja saturā ir saites, kas saistītas ar kurpēm.