Pirms-interneta laikmetā pasaule šķita mazāka, lēnāka un vairāk orientēta uz veikaliem. 20 gadus pēc .com sprādziena, viss ir mainījies.
Saskaņā ar izpetes uzņēmumu Forrester, Rietumeiropas patērētāji 2017. gadā tiešsaistē iztērēja apmēram 225 miljardus mārciņu. Internets kā pārdošanas kanāls sastāda gandrīz 10 procentus no mazumtirdzniecības apjoma. AK tas ir daudz augstāks – ap 17 procentiem.
Kā notika šāda attīstība?
Šī attīstība izauga no jaunu tehnoloģiju un mainīgu patērētāju prasību kombinācijas. Piemēram, mobilās ierīces Pašlaik visā pasaulē ir 5,7 miljardi viedtālruņu, kas ir pieaugums par 1,9 miljardiem salīdzinājumā ar 2016. gada beigām, kā apgalvo GSMA.
Kā konstatēts pētījumā, salīdzinājumā ar iepriekšējiem gadiem trīs reiz vairāk eiropeiešu veic iepirkšanos tiešsaistē ar mobilajām ierīcēm. Ne tikai ierīces ir mobilas. Bet arī to lietotāji.
Apmēram 2,7 miljardi 2017. gadā tika iztērēti vilcienu pasažieriem dodoties no un uz darbu, kā norāda Retail Economics. Turklāt £ 1 no katrām £ 25 ir iztērēta tiešsaistē a mobilo ierīci.
Tātad mazajiem un vidējiem uzņēmumiem darījumu vietnes, kas optimizētas mobilajām ierīcēm, ir tīra nepieciešamība. Tās ļauj jums pieprasīt savu digitālās komercijas daļu.
Jebkurā laikā, vietā un jebkurā kanālā vai ierīcē
Patērētāji sagaida, lai iepirkšanās tiešsaistē būtu iespējama jebkurā laikā, jebkurā vietā, jebkura kanālā vai ar jebkuru ierīci. Tādēļ ir ārkārtīgi svarīgi piedāvāt viņiem nevainojumu pieredzi visā procesa laikā. Klienti vēlas, lai būtu iespējams iepirkties tiešsaistē.
Klienta ceļojums ir kļuvis aizvien digitālāks. Vecās atšķirības starp tiešsaistes un bezsaistes kanāliem ir izplūdušas. Forrester apgalvo, ka šogad digitālā iepirkšanās sastādīja gandrīz 620 miljardus eiro, kas ir par 402 miljardiem vairāk nekā 2015. gadā.
Ņemot vērā šo fonu, uzņēmumiem lai sasniegtu panākumus, ir jābūt vai jākļūst digitālākiem. Mazie uzņēmumi ir labi sagatavoti šīm tendencēm salīdzinot ar lielajiem uzņēmumiem. Ne tikai tāpēc, ka viņi spēj rīkoties ātrāk, bet arī tāpēc, ka liela veikala bāze negarantē panākumus digitālajā laikmetā.
Iegūstiet visu iespējamo no savas digitālās klātbūtnes. Vienalga, vai tie būtu ieteikumi par pārdošanas procesu tiešsaistē, kā pasniegt sevi tiešsaistes vidē vai kā atrast jaunus klientus.